Registrovani korisnici mogu napraviti svoju grupu TV kanala, koristiti podsetnike, učestvovati u nagradnim igrama, čatovati, komentarisati na forumu, ocenjivati filmove, serije i emisije, slati privatne poruke, predlagati video zapise i slično...
Robne kuće jedan su od najpametnijih izuma industrijske revolucije – zbog njih se razvila potrošačka kultura i ženska emancipacija. Kroz intervjue sa stručnjacima i arhivske fotografije, šaljive reklame, pisma i postere starijih vremena, videt će te dosad neispričanu priču o socijalnom i psihološkom aspektu kupovine, koja se danas uzima zdravo za gotovo, a preoblikovala je živote ne samo žena, već i društva uopšte, zauvek. Kako su preduzetnici, danas zvučna imena jednih od najpoznatijih trgovina i robnih kuća, došli do ove ideje? Rovland H. Maci, Hari Selfridge, Džon Vanamaker, Aristide Bousikat i Sidni Majer stvorili su svojevrstan teatar šopinga i iako tada možda nisu znali – promenili svijet zauvek.