Fremo je istakao da takav model ne bi funkcionisao u Kanu.
“Poništili bi dušu, istoriju, efikasnost festivala. Šta je digitalni festival? Digitalno takmičenje? Verujem da bismo morali prvo da pitamo vlasnike autorskih prava šta misle o tome", rekao je Fremo.
Odbijanje rukovodstva festivala u Kanu da se preseli u digitalno okruženje ne iznenađuje, jer je Fremo zaljubljenik u veliko platno i čak je bio domaćin godišnjeg “Limijer“ festivala u Lionu u čast francuskih pionira filma, braće Limijer.
“Ostvarenja Vesa Andresona ili Pola Verhofena na kompjuteru? Otkrivanje ostvarenja ‘Top Gan 2’ ili (Piksarov) ‘Duša’, bilo gde osim u bioskopu? Ovi filmovi su odloženi da bi bili prikazani na velikom platnu. Ne vidim razlog da oni budu prikazani u Kanu na nekoj digitalnoj platformi", smatra Fremo.
Posle višenedeljnih spekulacija, organizatori su 19. marta saopštili da se festival odlaže za kraj juna ili početak jula. Tačan datum, međutim, tek treba da bude određen.