Kako prenosi BBC, ovaj potez je usledio nakon prvog gubitka pretplatnika nakon više od decenije.
„Dok nastavljamo da intenzivno ulažemo u posao, morali smo da povučemo ovaj potez kako bi naši troškovi bili u skladu sa usporenim rastom“, naveli su iz kompanije u saopštenju.
Netflix ima 220 miliona pretplatnika širom sveta i ostaje lider na polju striming servisa, ali se suočava sa žestokom konkurencijom, poput Disney Plus i Amazon Prime Video.
Poskupljenja usluga u SAD, Velikoj Britaniji i drugim zemljama uticao je na pad broja pretplatnika, a iz Netflixa očekuju da izgube još dva miliona.
Ted Sarandos, jedan od izvršnih direktora kompanije, rekao je da se razmatra uvođenje jeftinjih oblika pretplate, koje bi uključivale reklame.
“Ne ubacujemo reklame na Netflix. Samo dodajemo tu opciju za ljude koji kažu ’hej, želim nižu cenu pretplate i gledaću reklame’”, poručio je Sarandos.
Međutim, verni pratioci Netflixa , se već uveliko pitaju , da li to postepeno gubljenje korisnika i otpuštanje zaposlenih, vodi do usporenom gašenju, omiljenog striming servisa.