Prema nedavnoj vesti The Wall Street Journala, Netflix procenjuje da će njihova jeftinija opcija s oglasima privući 40 miliona gledalaca do kraja sledeće godine. Oglašivačima je Netflix ipak rekao da do kraja 2022. očekuju da će imati oko 4,4 miliona korisnika ove jeftinije opcije širom sveta.
Netflix planira da na sat vremena sadržaja reprodukuje četiri minuta reklama, a i da bi dostigao 1.000 gledalaca, namerava da naplati oglašivačima približno 65 dolara, što je znatno veća naknada od većine drugih konkurenata, prenosi Yahoo Finance.
Netflix-ov sadržaj s oglasima trebao bi 1. novembra započeti s radom u više zemalja, uključujući SAD, Kanadu, Ujedinjeno Kraljevstvo, Francusku i Nemačku, piše Variety pozivajući se na dobro upućene izvore.
Firma trenutno pregovara s agencijama o minimalnoj godišnjoj obvezi potrošnje na oglase od 10 miliona dolara. Cilj im je da završe kupovinu oglasa do 30. septembra kako bi mogli da počnu sa lansiranjem kako je planirano.
Nisu još tačno dogovorene maloprodajne cene ove opcije, ali nagađa se da bi mesečni iznos trebao biti između 7 i 9 dolara.
Kompanija se na ovaj potez odlučila kako bi zaustavila propadanje svog poslovanja. Netfliks veruje da će na ovaj način vratiti mnoge pretplatnike koji su odustali od ovog striming servisa jer im je bio preskup, ali i privući mnogo novih.