Pakleni poslovi 2
INFERNAL AFFAIRS II / MOU GAAN DOU II: JUNG GIK MOU GAAN
, 2003., , 119 min.
Hej! Trebamo i tvoju ocenu
Hm... Čini se da ti je pre ocenjivanja potrebna... - prijava :).
Zato smo ljubazno otvorili boks u gornjem desnom delu stranice. Da se ne mučiš.
Godine 2004. nominovana za hongkonšku filmsku nagradu u sedam kategorija, izvrsna psihološka krimi-drama režisera Lau Vai-Keunga (Against All, The Modern Romance, serijal Young and Dangerous, Bullets of Love, Women from Mars) i Alana Maka (A War Named Desire, Stolen Love) zaključni je nastavak njihove sjajne trilogije započete 2002.
Nakon što je spletom okolnosti uspeo nadmudriti svog suparnika Čan Ving Jana (T. Leung Čiu Vai), inspektora Kin Ming Laua (A. Lau) sve više muči savest. Naime, Lau je sve do Janove pogibije bio Semova krtica infiltrirana u policijsku jedinicu pod komandom inspektora Vonga Či Šinga (A. Vong Čau-Sang), da bi nakon smrti sve trojice uspešno zameo svoje tragove i postao cenjeni čuvar zakona. Međutim, u poslednje ga vreme sve učestalije muče uznemirujući snovi i vizije u kojima vidi sebe i Jana, pri čemu mu se ponekad čini da je Janovom smrću umro i deo njega.
Istovremeno, među Lauovim kolegama ambicioznošću i sposobnostima sve se više izdvaja odlučni inspektor Ving Jeung Kam (M. L. Lai), mladić koji je u jednoj akciji svojevremeno uhapsio i samog Jana. Zaključivši da Kam ide njegovim stopama, Lau sumnja da je on možda nova mafijaška krtica ubačena u policijske redove. Novi vođa trijade pokojnog Sema je zagonetni Šen Čen (C. Daoming), a čini se da je Kam uistinu njegov čovek. Mučen grizodušjem i krizom identiteta, zbog čega se i razveo od supruge Meri (S. Čeng), Lau odlučuje krenuti na tretmane kod psihijatra Li Sum Ji (K. Čen) koja je bila Janova devojka. Njih su se dvoje upoznali kad je Yan po nalogu inspektora Vonga zbog preterane agresivnosti krenuo na psihijatrijske tretmane...
U drugom nastavku trilogije "Pakleni poslovi" opet je reč o intrigantnoj i kompleksnoj moralnosti o požrtvovanosti, časti i (ne)mogućnosti življenja dvostrukih identiteta, o slojevitom, izuzetno sugestivnom, prilično teskobom i likovno impresivnom modernističkom ostvarenju režiranom uistinu maestralno i s mnogo stila.