Registrovani korisnici mogu napraviti svoju grupu TV kanala, koristiti podsetnike, učestvovati u nagradnim igrama, čatovati, komentarisati na forumu, ocenjivati filmove, serije i emisije, slati privatne poruke, predlagati video zapise i slično...
U 1930-ima, 40-ima i 50-ima prosečna žena - često udana majka - mogla je gledati Bet Davis ili Džoan Kravford i maštati o emancipaciji, no tada bi je utešila Doris Dej kao predstavnica večne device u potrazi za ljubavlju. Ostvarenje emancipacije u 1970-ima gotovo je uspelo izvući žene "iz kuhinje", dok su ih istovremeno filmovi za devojke praktički gurali natrag u nju. Od sredine 1980-ih godina filmski žanr chick flick prerastao je u pravi kulturni i sociološki fenomen u filmskoj industriji i odražava snove i čežnje modernih mladih žena uz naslove kao što su Kad je Harry sreo Sally, Zgodna žena, Dnevnik Bridget Jones, Vrag nosi Pradu, Plavuša s Harvarda, Seks i grad, a svi su bili velike uspješnice i u SAD-u i u ostatku sveta.
"Ženski filmovi" podložni su nizu veoma složenih pravila i konvencija kojima je glavni cilj izazvati određene emocije i osećaje. Holivudski studiji čak drže predavanja svojim scenaristima kako bi shvatili temeljne postavke ovoga žanra i tako iskoristili dobitnu formulu, kao što Holivud uvek čini, dok se ona ne iscrpi.