Užas na Badnjak
Skroman budžet od $8,000,000 i Toronto kao lokacija za snimanje, uključujući i ''Cinespace Film Studios'', poslužili su kao polazna osnova za produkciju trilera koji razmatra nešto već viđeno:odnos žtrve i mučitelja. Franck Khalfoun debituje kao režiser, pošto se već okušao kao glumac (''Haute tension''). Na pisanju scenarija pomogli su mu prijatelji Alexandre Aja i Grégory Levasseur. Čak se i ovde pojavljuje u epizodnoj ulozi, kao spiker sa TV stanice. Veče je uoči Božića, a Angela (Rachel Nichols), ambiciozna mlada direktorka, ostaje nešto duže da radi u firmi pre nego što krene kući gde će sa porodicom zajedno da proslavi Badnje veče. Kada siđe u garažu doživljava neprijatnost, jer shvata da ne može da upali svoj BMW. Garaža je skroz prazna, a sledeća nevolja je njen mobilni telefon, koji ostaje bez signala, jer se nalazi dva nivoa ispod zemlje. Tada stupa na scenu Thomas (Wes Bentley), momak zaposlen kao čuvar, koji joj dobronamerno ponudi pomoć. Angela nevoljno prihvata, ali kako ni njemu nije pošlo za rukom da upali njen auto, on je poziva da podeli sa njim skromnu prazničnu večeru koju je pripremio u svojoj kancelariji u garaži. Baš onako hrišćanski, no Angela to glatko i sa ciničnim osmehom odbija. Nije ni slutila da će ubrzo otkriti mračnu stranu, na prvi pogled prijatnog Thomasa. Čuvar je već duže vreme zapazio Angelu i čini se da je samo čekao pravu priliku da joj priđe. Zato njegova ponuda za večeru nije nešto što ona može da ignoriše i da odbije. Uslediće napeta borba mačke i miša, u kojoj će Angela morati da pronađe način kako da pobegne sa nivoa P2 parkinga garaže ukoliko želi da živa dočeka Božićno jutro. Odlična atmosfera, pogodno mesto za užas koji može da snađe svakoga od nas, od nekoga nama skroz nepoznatog, a što samo uvećava faktor iznenađenja. Međutim nije objašnjen motiv, poreklo negativca, šta se to u njemu prelomilo i izrodilo takvog psihopatu...To ovde nije neuzvraćena ljubav, iako se pomalo nazire da je Thomas ''zagrejan'' za privlačnu Angelu, koja nije ni znala da on postoji. Veći deo radnje drži u fokusu ova dva lika, pa svaki eventualni pokušaj da neko sa strane pomogne vrlo brzo pada u vodu. Kao da je Thomas sve detaljno isplanirao i predvideo? Hmm, teško za poverovati. Najveća mana filma je svakako nedorečeni naivni scenario. Veoma solidne glumačke prezentacije Wesleya i Rachel, ipak nisu dovoljne da izvuku film iz čistog proseka. Šteta moglo je tu i nešto više da se uradi, pa mi preostaje da čekam njegov sledeći film. Biće valjda bolje ili...