Scena silovanja iz ostvarenja „Poslednji tango u Parizu“ jedna je od kultnih scena u istoriji kinematografije. Malo je poznato, međutim, da Marija Šnajder uopšte nije znala za tu scenu niti je pristala na nju.
Režiser Bernardo Bertoluči je otkrio da je na snimanju tajno pregovarao sa Marlonom Brandom o snimanju scene silovanja, bez obaveštavanja Šnajderove o tome.
Bertoluči je u intervjuu za holandsku televizijsku emisiju „Koledž tur" priznao da se, nakon završetka snimanja, Marija i on više nisu videli, jer ga je zamrzela.
Na pitanje zašto, poznati režiser je rekao da je scena sa puterom kriva, pošto su na ideju za nju on i Brando došli jutro pre snimanja.
„Jeli smo. Na stolu je bio baget i puter. Samo smo se pogledali i bez reči znali šta hoćemo", ispričao je Bertoluči.
Režiser je istakao da je više nego svestan da je bio grozan prema Mariji zato što joj nije rekao za svoju zamisao.
„Želeo sam njenu reakciju kao devojke, a ne kao glumice. Želeo sam da vidim njenu reakciju poniženja", objasnio je Bertoluči, dodajući da se i dalje, posle svih godina, oseća odvratno zbog toga.
„Da biste pravili filmove, mislim da morate biti potpuno slobodni. Nisam želeo da Marija glumi poniženje i bes. Želeo sam da Marija sve to zaista oseti", zaključio je Bertoluči.