Popularna američka striming platforma dobila je 4,4 miliona korisnika od juna do kraja septembra, što je dva puta više nego u drugom tromesečju 2021. godine.
Južnokorejsku hit seriju, zbog koje je zabeležen ovaj skok, u prve četiri nedelje pogledalo je 142 miliona korisnika. Serije koje privlače nove korisnike su i „La Casa de Papel“, „Queen’s Gambit“ i „Sex Education“.
Podsetimo, „Squid Game“ je Netfliksu doneo prihode od oko 900 miliona dolara, a u snimanje je uložen 21 milion dolara. Netflix očekuje da će u poslednja tri meseca 2021. dobiti još 8,5 miliona novih pretplatnika.
Ova činjenica je posebno interesantna ako se ima u vidu da seriju godinama niko nije želeo da kupi.
Od početka prikazivanja, 17. septembra, drama o preživljavanju od devet epizoda zauzela je prvo mesto na popularnim Netflixovim TV lestvicama u 94 zemlje, uključujući Sjedinjene Američke Države, Veliku Britaniju, Francusku i mnoge druge zemlje širom sveta.